Våre betingelser!

• Generelt
• Priser og levering
• Retur av produkter
• Forbehold
• Betaling
• Personvern
• Kortinformasjon
• Reklamasjon
• Angrerett
• Andre opplysninger

Generelt
De her angitte vilkår regulerer kundens bruk av varer og tjenester levert av Rep Salg Import AS, repsi.no Disse vilkårene gjelder for alt salg fra Rep Salg Import AS, repsi.no så lenge ikke annet er skriftlig avtalt partene i mellom. Enkelte varer kan til tider være utsolgt hos oss og våre leverandører, dette kan øke de ovennevnte leveransetidene.


FRAKTEKSEMPLER:
Normal leveringstid er 1-4 virkedager. Med et forbehold om feil i varelager. Vi bruker postens satser ved sending av pakker. De fleste registrerte pakker koster rundt 140 kroner å sende. Store pakker koster mer. Mindre pakker kan koste mindre.

Du har alternative betalingsmåter:
1. Visa, MasterCard/EuroCard via Nets.
Les mer om Visa   -   Les mer om Mastercard
3. Vipps
Vipps er DNB's app baserte betalingsløsning. 
Les mer her

Priser og levering
Alle priser er oppgitt inklusiv mva og eksklusiv frakt, med mindre annet uttrykkelig er nevnt.

Alle leveringstider som blir oppgitt av oss må anses som veiledende. Med leveringstid menes tidspunkt for ankomst av varer til vårt lager. Medgått tid til plukking, pakking og eventuell produksjon kommer i tillegg før innlevering av forsendelsen til transportør. Når tid er oppgitt i antall dager, menes hverdager. Vi benytter Posten eller Bring som befrakter, og hvis pakken er skadet ved levering er det Posten som skal kontaktes. Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi forbeholder vi oss retten til å kansellere din bestilling eller del av denne, dersom produktet er utsolgt. Ved utsolgtsituasjoner vil du få melding om dette, eventuelt sammen med informasjon om hva vi kan tilby i stedet. Du vil få muligheten til å akseptere vårt nye tilbud med de endringer vi angir i forhold til din bestilling, eller kansellere bestillingen. 

Vi sender din bestilling per post. Vi følger Postens satser på forsendelser. Vi gjør oppmerksom på at et oppkravsgebyr vil komme i tillegg hvis du ikke velger å betale på forhånd. Uavhentede pakker faktureres med minimum 250 kroner, fraktkostnader kommer i tillegg. 


Brevpost - uten sporing/forsikring:
Pakken blir sendt som brevpost med frimerke. Ingen sporing eller forsikring er tilgjengelig. Kan brukes på rimelige og mindre forsendelser. Du som kunde er ansvarlig for forsendelsen og evt skader som oppstår etter at forsendelsen er overlevert fra oss til Posten.


SERVICEPAKKE:
Vi anbefaler at du som kunde velger Postens klimanøytrale Servicepakke. Pakken kan spores og du får hentelapp i postkassen eller på SMS om mobilnummer er oppgitt, og produktene hentes på ditt lokale postkontor. Du som kunde er ansvarlig for forsendelsen og må melde skader som oppstår etter at forsendelsen er overlevert fra oss til Posten. Vi erstatter tapte og skadede forsendelser.


På døren:
Ønsker du pakken din levert på døren – da passer denne hjemleveringstjenesten for deg. Du får beskjed på SMS når pakken er på vei, og sjåføren vil ringe 30-60 minutter før levering. Leveres på døren mellom kl. 17-21. Automatisk SMS-varsling når pakken er underveis. Ønsket utleveringsdag kan endres når pakken spores.

Bedriftspakke Express over natt:
Leveres på døren innen kl. 09 neste morgen i sentrale områder. Utlevering på lørdag tilbys som tilleggstjeneste til de fleste postnummer

- Tidsgaranti 
- Forsikring opptil 50000kr 
LES MER

Leveringstid:
Enkelte varer i vårt sortiment er bestillingsvare. Det kan enten være varer som vi bestiller eller varer vi har et svært begrenset antall av. Disse varene vil være merket med "Best. Vare X dager". Du kan bestille varen og du vil få beskjed fra oss så snart vi vet når varen kan leveres. Alle bestilte varer vil bli levert umiddelbart eller så snart som mulig.


Uavhentede pakker:
Ved uavhentede pakker vil kunden bli ilagt et gebyr (for tiden 250 kroner) for uavhentet vare, samt frakt begge veier, for å dekke våre kostnader i forbindelse med brudd på avtale. Produktfeil og/eller feil levering av produkt: Dersom du angrer kjøpet eller ønsker å bytte i annen modell/farge/størrelse, betaler du kun returporto. Dersom returen skyldes feilekspedering, feil eller mangler ved varen, refunderer vi naturligvis dine utgifter. Nye varer blir sendt omkostningsfritt.


Forbehold:
Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/ tjenestene på siden, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel!

Betaling:
Vi krever betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra oss til kunden. 

Kort som godtas:
Visa, MasterCard/EuroCard, PayPal & Vipps.

Personopplysninger:
Rep Salg Import AS, repsi.no behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register. 


Kortinformasjon:
Når du handler hos Rep Salg Import AS, repsi.no blir betalingen behandlet av Nets, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/ Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk. 

Reklamasjon:
Som forbruker har du 2 års reklamasjonsrett på alle våre produkter. Varer som er ment å vare vesentlig lenger enn 2 år har du 5 års reklamasjonsrett. Reklamasjon innebærer at du kan klage på en vare innen en frist. Reklamasjon gjelder feil eller svakheter som er i produktet ved kjøp. Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi Rep Salg Import AS, repsi.no skriftlig melding (e-post eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Rep Salg Import AS, repsi.no vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven). Som bedrift eller firmakunde er reklamasjonsretten begrenset til 6 måneder. Kjøper er å anse som firmakunde om firmanavnet inngår i faktura- eller leveringsadressen. Kjøper er også ansett som firma ved kjøp av varer ut over normal forbrukers mengde eller ved andre opplagte årsaker som kan knyttes til firmakjøp.

Angrerett og uavhentede pakker:
I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angrerettskjema (som lå vedlagt i forsendelsen), du vil da få tilbakeført det du har betalt. Kjøper betaler returporto (jf. Angrerettloven § 15 første ledd). Se utfyllende informasjon her! Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Angreretten kan derfor ikke benyttes av firmaer eller andre som har handlet som ledd i næringsvirksomhet. Angreretten gjelder ikke dersom varen ikke kan leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde, og beskadigelse eller forringelse skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukerens side. (jf. Angrerettloven § 12 punkt a) 

Retur av produkter:
Hvis vi har anbefalt deg å returnere produktet til oss for reparasjon eller bytte på reklamasjon må du pakke varen forsvarlig (i originalforpakning) sammen med alt medfølgende tilbehør. Benytter du angreretten kan du uten grunn heve kjøpet. Angrerettskjema må medfølge. Angrerettskjema finner du her! Hvis du ønsker å returnere en vare kjøpt i vår nettbutikk må du forhåndsregistrere returen ved å fylle ut dette skjema. Så snart vi har godkjent din retur (RMA) og du har mottatt returbekreftelse på epost skal du sende den til:


Rep Salg Import AS
Falchåsveien 11b
1619 Fredrikstad

Vær nøyaktig i beskrivelsen av feilen eller grunnen til at du ønsker retur. Dette gjør det enklere for oss å betjene returen. Vi anbefaler at du benytter en forsendelsesmåte som kan spores, spesielt om varen har en høy verdi. Om retur ikke er registrert på forhånd vil vi trekke fra 75,- i behandlingsgebyr ved eventuell tilbakebetaling. Tilbakebetaling ved bruk av angrerett skjer tilbake på det kontonummer du oppgir til oss i forbindelse med returen. Ved defekt vare eller andre godkjente returer vil du få tilgodelapp du kan benytte i nettbutikken. Har du andre spørsmål rundt reklamasjon og retur kan du sende oss en mail hit: post@repsi.no
VARER SOM RETURNERES SOM POSTOPPKRAV HENTES IKKE AV OSS. I DISSE TILFELLENE ER DET DEG SOM AVSENDER SOM FÅR REGNINGEN FRA POSTEN. Returforsendelsen vil bli behandlet i løpet av 4 - 6 virkedager etter at denne er ankommet oss. Merk at behandlingstiden kan variere noe i forbindelse med høytider og ferieavvikling. Vi sender en bekreftelse når saken er ferdig behandlet. 

Ansvarsfraskrivelse:
iPhone ®, iPad ® og MacBook ® er varemerker for Apple, Inc. Android ™ er et varemerke for Google, Inc. BlackBerry ® eies av Research in Motion Limited og er registrert i USA og kan være registrert eller venter registrert i andre land. Xbox ® er et varemerke for Microsoft. PS3 ™-systemet er et varemerke for Sony Computer Entertainment Inc. Alle andre varemerker tilhører de respektive eierne. Repsi.no og dets produkter er på ingen måte godkjent, sponset, eller tilknyttet noen av de ovennevnte selskapene eller datterselskap av disse. De produkter som tilbys på dette nettstedet er ikke pusset opp, tilbydt eller godkjent av noen av enhetene som er nevnt ovenfor. Repsi.no gir ingen garantier av noe slag, uttrykt eller underforstått, om fullstendighet, nøyaktighet, pålitelighet, egnethet eller tilgjengelighet med hensyn til oppføring eller informasjonen, produktene, tjenestene eller relatert grafikk som finnes på oppføringen for alle formål. Enhver informasjon du velger å stole på er på egen risiko. Vi vil ikke bli holdt ansvarlig for misbruk eller fremstillinger av våre produkter.